Ekonomi

BYD/Ergun: 2024’te pazarda düşüş bekliyoruz

Otomotiv Zirvesi’nin bu haftaki konuğu BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun oldu.

2024 yılının normalleşme yılı olacağını belirten Ergun “Özellikle ilk 3 ayda gerçekleşen yüksek satışların ardından kalan 9 ayda temponun biraz daha yavaşladığını görebiliriz. Genel olarak baktığımızda kredi kullanımının bunda önemli bir etkisi olacak ve bu noktada pazarda düşüş olması kaçınılmaz gibi görünüyor. 2024 için 850-900 bin civarında bir pazar beklentimiz var” dedi.

Ergun “Biz BYD markası olarak kendimizi bir teknoloji şirketi olarak konumlandırıyoruz ve tüm sunduğumuz ürünler de buna yönelik olarak geliştiriliyor. Elbette bu gelişmeler yaşanırken çevre de her zaman ön planda olacak. Elde edilen teknolojinin çevreci olması bir zorunluluk haline geldi. Küresel sıcaklık artışının 1,5 dereceyle sınırlandırılması gerekiyor. Yeşil Mutabakat kapsamında tüm paydaşlara büyük bir sorumluluk düşüyor. İklim değişikliğinde çevreci markalar önemli olacak. BYD’nin kendine biçtiği en önemli misyon, dünyayı bir derece soğutmak. Ülkemizde otomotiv sektöründe çevreci araçların pazardan aldığı pay artmış olsa da hala Avrupa ülkelerinin oldukça gerisinde. Bu noktada çevreci araçlara çeşitli teşvikler verilerek pazar paylarının gelişmesine katkı sağlanmalı” diye konuştu.

ErgunBYD Türkiye olarak 2023’ün son çeyreğinde Türkiye pazarında yerimizi aldık. 15 gün içerisinde 552 satış ile BYD ATTO 3 ile lansman ayımızda en çok tercih edilen ilk üç elektrikli otomobil modelinden birisi olduk. Geçtiğimiz hafta da, şarj edilebilir hibrit BYD SEAL U DM-i’ı satışa sunduk. Bu modeli Avrupa’dan önce Türkiye pazarına sunduk ve bu da Türkiye pazarının BYD için ne kadar önemli olduğunun bir işareti. Geleneksel hibritlerden farklı olarak, BYD’nin Super DM olarak isimlendirdiği elektrik odaklı şarj edilebilir hibrit teknolojisinde, başrol elektrikli motorun. Benzinli motor ise yan oyuncu olarak hikayede yer alıyor. Geleneksel hibritlerde bu denge tam tersi durumda” ifadelerini kullandı.

Ergun “Şarj edilebilir hibrit otomobiller ile yüzde 100 elektrikli otomobillerin birbirine rakip olduğunu düşünülüyor, anca durum aslında tam olarak böyle değil. Aracı kullanım amacına göre yüzde 100 elektrikli otomobiller ve şarj edilebilir hibritler, elektrifikasyon sürecinde birbirini destekleyici ve elektrifikasyon sürecini hızlandırıcı bir rol alacaklar. Daha çok uzun yolda otomobillerini kullananlar şarj edilebilir hibrit otomobilleri, şehir içi odaklı kullanım yapanlar ise yüzde 100 elektrikli otomobilleri ilk aşamada tercih edebilir” dedi.

gercushaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Avcılar Escort
Mareşal Çakmak Escort
Kemal Türkler Escort
Emek Escort
Güvercintepe Escort
Sultanbeyli Escort
Çelebi Escort
İnönü Escort
Saraç İshak Escort
Cumhuriyet Escort
Feriköy Escort
Kılıçali Paşa Escort
Gülsuyu Escort
Fevzi Çakmak Escort
Hacıahmet Escort
Yeşilce Escort
Kültür Escort
Beykoz Escort
Kalyoncu Kulluğu Escort
Örnek Escort
Fenerbahçe Escort
Cumhuriyet Escort
Cevizli Escort
Koşuyolu Escort
Karlıktepe Escort
Yenişehir Escort
Çamlık Escort
Balat Escort
Adalar Escort
Yeniköy Escort
Atatürk Escort
Akfırat Escort
Namık Kemal Escort
Küçükbakkalköy Escort
Evliya Çelebi Escort
Şerifali Escort
Ahmet Yesevi Escort
Yayla Escort
Hasanpaşa Escort
Mecidiyeköy Escort
Ihlamurkuyu Escort
Darlık Escort
Tevfikbey Escort
Atatürk Escort